19 Haziran 2013 Çarşamba

DIY *Şeffaf Yaka

Şeffaf çantamdan artan malzemeyi değerlendirmek adına yaka yaptım bence güzel de oldu :)
yapmak isteyenler için;

malzemeler:

sert naylon (adını bilmiyorum masaların üzerine konuluyor ben böyle tanımladım)
süslemek için tarzınıza göre inci-boncuk-zımba
zincir-klips-halka
yaka kalıbı (internette bolca bulabilirsiniz)
japon yapıştırıcısı
makas
kargaburnu
yardımcı malzemeler:
cımbız (daha rahat tutup yapıştırmak için)
bant (kalıbı sabitlemek için - yalnız leke bırakabiliyor)
raptiye (delik açma için)

Kalıbı naylona koyup 2 adet kesiyoruz
2 parçayı ortalayıp yapıştırıyoruz
üzerini istediğimiz gibi süslüyoruz
zinciri boynumuza göre ayarlıyoruz klipsini takıyoruz
raptiyeyle kenarlardan delik açıyoruz ve zinciri halka yardımıyla takıyoruz

veee yakamız hazır  :)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

fikirlerinizi benimle paylaşıp bana zaman ayırdığınız için teşekkürler :)